marți, 23 martie 2010

Ce-am avut si ce-am pierdut?

Acum ceva timp s-a "deschis" Cutia Pandorei. Daca mi se permite...un fel de blogg care tinde sa isi schimbe sexul la feminin. Pentru cine nu are ce faci si isi pierde timpul citind avertizez dinainte ca nu sunt misogin. Si la noi, ca de altfel in orice alta societate, sexul a vandut, vinde si va vinde nu bine, ci foarte bine. Se pare ca nimeni nu se mai oboseste sa isi puna rotitele in functiune sa gasesca o ideea, un titlu inspirat sa te faca sa pui mouse-ul deasupra titlului si sa parcurgi articolul in cauza. Sexul vinde, e un brand, o reclama folosita si ultra-folosita, testata, dovedita ca fiind mai mult decat fuctionala. Sexul te atrage sa faci click pe titlu. Asta fie ca esti obsedat de cuvantul cu pricina, fie ca vrei sa critici omniprezenta, fie ca vrei sa impartasesti...de oricare parte a baricadei ai fi sexul te atrage si deci si prin urmare de ce nu l-am folosi si noi? Asta nu inseamna ca articolele sunt de lepadat ci din contra, unele chiar foarte bune. Doar ca sexul e pus sa te faca sa dai click, indiferent de motiv. Si ca sa intelegeti la ce ma refer aveti aici exemplul potrivit. Un "sex" aruncat acolo ca poate imi dublez, daca nu triplez vizitatori. Cu articolul nu am nimic impotriva ci din contra, o emisiune buna de care se vorbeste mult prea putin.
De ce s-ar chinui cineva sa scrie daca nu pentru bani? Pitzi s-a mutat din cafenea de Dorobanti in spatiul virtual. Poti sa faci bani, nu iti obosesti decat degetelele. Cu alte cuvinte ai o gramada de avantaje si singurul lucru pe care trebuie sa dai bani e noua manichiura, pentru ca ti-ai stricat-o strofocandu-ti degetele tastand. O singura exceptie mi-a atras atentia pana acum si chiar va invit sa cititi exceptia. A nu se intelege prin asta ca restul ar fi de lepadat...articolul care te fac sa vrei citesti doar ca...prea mut sex stric. La fel ca orice altceva de pe lumea asta sexul e bun consumat cu moderatie, excesele dauneaza. Asa ca va intreb eu...ce-am avut si ce-am pierdut? Ca de castigat....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu