marți, 13 aprilie 2010

Prostia intruchipata si "iubaretii" de pe Fasbuc

Daca ar fi durut prostia, 99% din populatie ar fi umblat cu algocalminu' in buzunar. Eu nu am putut si nu pot nici in continuare sa inteleg cu reusesc unii sa indobitoceasca in masa. Am facut prostia (spre deosebire de unii macar am curajul sa o recunosc) sa ii vad profilu' pupincomunistului badea pe facebook si pot sa zic ca am ramas uimit de cate prostie zace in multa lume. Pai daca sa fiu "iubit" de atatia prosti adunati la un loc (si acum chiar nu ma mai mir cum reuseste maimuta zbieratorea sa indobitoceasca atata lumea) prefer sa raman sarac si anonim tot restul vieti...macar imi raman neuronu' intact si il mai si folosesc. Prefer asta in schimbul cocalarismului, a maimutarelii si a celorlalte "calitati" care, din punctul meu de vedere, il caracterizeaza pe "idolul" romanilor, badea. Cine se simte jignit...nu imi pare rau deloc. Asta e pararea mea, tin la ea si macar mi-am folosit neuronu' spre deosebire de alti. Mai e putin sa isi face si vanghelie profil si probabil ca o sa vedem aceiasi "iubareti" care incearca sa ne "lumineze" pe noi astia care stam si gandim singuri, ca nu e bine asa, trebuie sa ascultam ce se spune si sa inghitim in sec. Chiar imi e mila de voi si sper sa nu va doara.

Un comentariu:

  1. O singura problema , ai nevoie de cel putin 2 neuroni sa realizezi o sinapsa :) se pare ca ai dat gres cu asta :D ca tot vorbesti de saracu neuron al tau :))

    RăspundețiȘtergere